Kenis - Valentijnsactie een 4-gangen diner voor 2 pers met aangepaste wijnen (afhalen) (13/02)
-
Twin
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 10 (#79)
Kenis - Valentijnsactie een 4-gangen diner voor 2 pers met aangepaste wijnen (afhalen) (13/02)
Uitleg/prijs:
Valentijnsactie - Of je nu deelneemt met je geliefde, een vriend(in) of een familielid -- dat maakt niet uit. Iedereen verdient het om samen gezellig te gaan genieten van een heerlijk 4-gangen diner bij Roosendaelhof met aangepaste wijnen. Er wordt geen exacte datum vermeld wel dat het een Valentijnsactie is, noch voor het event noch een einddatum
Schiftingsvraag:
Hoeveel personen denk je dat er gaan er meedoen aan deze wedstrijd?
Einddatum:
13/02 om 23:59
Adres:
Roosendaelhof
Stationstraat 50
2440 Geel
Valentijnsactie - Of je nu deelneemt met je geliefde, een vriend(in) of een familielid -- dat maakt niet uit. Iedereen verdient het om samen gezellig te gaan genieten van een heerlijk 4-gangen diner bij Roosendaelhof met aangepaste wijnen. Er wordt geen exacte datum vermeld wel dat het een Valentijnsactie is, noch voor het event noch een einddatum
Schiftingsvraag:
Hoeveel personen denk je dat er gaan er meedoen aan deze wedstrijd?
Einddatum:
13/02 om 23:59
Adres:
Roosendaelhof
Stationstraat 50
2440 Geel
-
Little_star
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 22 (#27)
-
eva1995
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 12 (#71)
- grietje
- Moderator
-
Twin
- Deelnemer
Re: Kenis - Valentijnsactie een 4-gangen diner voor 2 pers met aangepaste wijnen (afhalen) (13/02)
De link die ik via de nieuwsbrief heb ontvangen is rechtstreeks gekoppeld vanuit dat bedrijf met mijn gegevens. Ik kan daar zelf niet in-of uitloggen, noch mijn gegevens eruit of weg halen, dat is een regeling van hen uit. Dat is ook de reden waarom ik mijn persoonlijke link er niet heb bij gepost, logisch. Ik heb sinds de link hierboven toch gepost is, al bericht gekregen dat mijn gegevens nu toch te zien zouden zijn. Wat uiteraard niet de bedoeling is, en ik daar ook niet mee akkoord ga. Vandaar dat deze wedstrijd ook is gepost zonder link, om mijn privé gegevens te vrijwaren. Dus als mijn gegevens zichtbaar zijn, zou ik het waarderen dat de link asap mogelijk wordt verwijdert. Zoniet kan ik deze toevoegen, maar anderen melden mij dat mijn gegevens zichtbaar zijn als ze deze link gebruiken. En als anderen via mijn persoonlijke gegevens daarop toch gaan meespelen geen kans zullen maken, mits die link niet voor andere bedoelt is. En dan kan ik nog wel 'alleen klanten' toevoegen in mijn beginpost.
-
Little_star
- Deelnemer
Re: Kenis - Valentijnsactie een 4-gangen diner voor 2 pers met aangepaste wijnen (afhalen) (13/02)
De link die Eva1995 postte is een algemene link - geen gegevens te zienTwin schreef: zo 08 feb 2026, 23:53De link die ik via de nieuwsbrief heb ontvangen is rechtstreeks gekoppeld vanuit dat bedrijf met mijn gegevens. Ik kan daar zelf niet in-of uitloggen, noch mijn gegevens eruit of weg halen, dat is een regeling van hen uit. Dat is ook de reden waarom ik mijn persoonlijke link er niet heb bij gepost, logisch. Ik heb sinds de link hierboven toch gepost is, al bericht gekregen dat mijn gegevens nu toch te zien zouden zijn. Wat uiteraard niet de bedoeling is, en ik daar ook niet mee akkoord ga. Vandaar dat deze wedstrijd ook is gepost zonder link, om mijn privé gegevens te vrijwaren. Dus als mijn gegevens zichtbaar zijn, zou ik het waarderen dat de link asap mogelijk wordt verwijdert. Zoniet kan ik deze toevoegen, maar anderen melden mij dat mijn gegevens zichtbaar zijn als ze deze link gebruiken. En als anderen via mijn persoonlijke gegevens daarop toch gaan meespelen geen kans zullen maken, mits die link niet voor andere bedoelt is. En dan kan ik nog wel 'alleen klanten' toevoegen in mijn beginpost.
-
Twin
- Deelnemer
Wanneer iemand met deze wedstrijd meedoet en de inzending doorstuurt> wat staat er dan als opschrift? Iets met mijn benaming dat je wedstrijd goed is binnen gekomen vb met een naam bij? ALs het geen privé is zet ik hem er wel bij, maar ik wil zeker zijnLittle_star schreef: ma 09 feb 2026, 00:16De link die Eva1995 postte is een algemene link - geen gegevens te zienTwin schreef: zo 08 feb 2026, 23:53De link die ik via de nieuwsbrief heb ontvangen is rechtstreeks gekoppeld vanuit dat bedrijf met mijn gegevens. Ik kan daar zelf niet in-of uitloggen, noch mijn gegevens eruit of weg halen, dat is een regeling van hen uit. Dat is ook de reden waarom ik mijn persoonlijke link er niet heb bij gepost, logisch. Ik heb sinds de link hierboven toch gepost is, al bericht gekregen dat mijn gegevens nu toch te zien zouden zijn. Wat uiteraard niet de bedoeling is, en ik daar ook niet mee akkoord ga. Vandaar dat deze wedstrijd ook is gepost zonder link, om mijn privé gegevens te vrijwaren. Dus als mijn gegevens zichtbaar zijn, zou ik het waarderen dat de link asap mogelijk wordt verwijdert. Zoniet kan ik deze toevoegen, maar anderen melden mij dat mijn gegevens zichtbaar zijn als ze deze link gebruiken. En als anderen via mijn persoonlijke gegevens daarop toch gaan meespelen geen kans zullen maken, mits die link niet voor andere bedoelt is. En dan kan ik nog wel 'alleen klanten' toevoegen in mijn beginpost.![]()
-
Little_star
- Deelnemer
Ze gaan op hun eigen facebookpagina geen link plaatsen met gegevens van iemand anders hé... 
Maar, ik heb het even getest - en niks van persoonlijke gegevens te zien. En na deelname enkel "Hartelijk bedankt! De winnaar van de wedstrijd wordt bekend gemaakt, ten laatste vrijdag 13 februari 2026. "
Maar, ik heb het even getest - en niks van persoonlijke gegevens te zien. En na deelname enkel "Hartelijk bedankt! De winnaar van de wedstrijd wordt bekend gemaakt, ten laatste vrijdag 13 februari 2026. "