zwarte menubalk in Safari browser

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Elcé
Deelnemer
Berichten: 1211
Lid geworden op: zo 12 apr 2015, 12:10
Wedstrijden dit jaar: 64 (#47)

zwarte menubalk in Safari browser

Bericht door Elcé »

Ik heb een technische vraag over het gebruik van Schifters in de Safari browser op mijn Apple-apparaat. Wanneer ik de website Schifters.be open in Safari, wordt de bovenste balk (de hoofding) volledig zwart weergegeven. Dit maakt de navigatie minder goed leesbaar. Opmerkelijk genoeg doet dit fenomeen zich niet voor wanneer ik de website via Google Chrome open; daar laadt de layout wel correct.Z ou u mij kunnen melden wat de reden van dit kleurverschil is en hoe dit binnen Safari kan worden verholpen?
In de bijlage stuur ik u een screenshot mee van hoe de pagina er momenteel bij mij uitziet in Safari.I
k zie uw reactie met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Laatst gewijzigd door bloemeke op vr 26 jun 2026, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: verplaatst naar "saloon". Dit heeft technisch niets met het forum te maken

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 4870
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: zwarte menubalk in Safari browser

Bericht door grietje »

Is bij meerder websites. Als je bv https://www.nieuwsblad.be/ opent. Kleurt die toch ook blauw in Safari.
Je kan dat gewoon op je iPad uitzetten, als je dat stoort. Gewoon eens je vraag in Google invullen en je krijgt antwoord hoe je dat kan uitzetten.

Plaats reactie