Leuk nieuws voor jullie!fcbkever schreef:Woehoe, mama is da nacht goed doorgekomen. Haar operatie gisteren is goed gegaan, ze houden haar nog wel twee dagen in slaap, nog een beetje spannend dus. Maar alles was goed verwijderd

Moderator: Miss Jones
Leuk nieuws voor jullie!fcbkever schreef:Woehoe, mama is da nacht goed doorgekomen. Haar operatie gisteren is goed gegaan, ze houden haar nog wel twee dagen in slaap, nog een beetje spannend dus. Maar alles was goed verwijderd
Da's al goed nieuws. Hopelijk heb jij nog tijd om wat prijzen te winnen om je gedachten te verzetten en leuke dingen te doen.fcbkever schreef:Woehoe, mama is da nacht goed doorgekomen. Haar operatie gisteren is goed gegaan, ze houden haar nog wel twee dagen in slaap, nog een beetje spannend dus. Maar alles was goed verwijderd
lientje schreef:de zon, de zon de zon!![]()
![]()
![]()
(na een maand van tegenslagen, mag wel eens)
lientje schreef:de zon, de zon de zon!![]()
![]()
![]()
Misschien veel mensen die alleen zijn.....als je alleen op stap moet gaan.....grietje schreef:lientje schreef:de zon, de zon de zon!![]()
![]()
![]()
Inderdaad zalig e. En dat er zo veel mensen binnen voor hun tv gekluisterd zitten
MDB schreef:Misschien veel mensen die alleen zijn.....als je alleen op stap moet gaan.....grietje schreef:lientje schreef:de zon, de zon de zon!![]()
![]()
![]()
Inderdaad zalig e. En dat er zo veel mensen binnen voor hun tv gekluisterd zitten
Binnemanskes schreef:De kracht van broer en zus die ik deze ochtend heb gemerkt met mijn kids!
De dochter was flauwgevallen een paar dagen geleden, en ze moest nu alleen over straat en op de bus wachten en ze was enorm onzeker,
En de zoon zegde onmiddellijk ik ga wel mee met je, ook al is hij dan 45 minuten te vroeg op school.
Dat is ontroerend om te zien.