Wat maakte je blij vandaag?
Moderator: Miss Jones
-
- Beginner
- Wedstrijden dit jaar: 0 :(
Re: Wat maakte je blij vandaag?
Geslaagd voor al mijn examens! Bachelordiploma Handelswetenschappen is binnen, nu nog een jaartje master en ook ik kan aan het echte leven beginnen! 

-
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 84 (#49)
proficiat!Souvrein schreef:Geslaagd voor al mijn examens! Bachelordiploma Handelswetenschappen is binnen, nu nog een jaartje master en ook ik kan aan het echte leven beginnen!

Geniet eerst maar van een welverdiende vakantie danSouvrein schreef:Geslaagd voor al mijn examens! Bachelordiploma Handelswetenschappen is binnen, nu nog een jaartje master en ook ik kan aan het echte leven beginnen!

-
- Competitief
Zegt iemand die het al ondervonden heeft....Craz schreef:Geniet eerst maar van een welverdiende vakantie danSouvrein schreef:Geslaagd voor al mijn examens! Bachelordiploma Handelswetenschappen is binnen, nu nog een jaartje master en ook ik kan aan het echte leven beginnen!Werken kan je later nog altijd

Proficiat met je BA diploma, op naar het volgende, maar nu eerst vooral genietenSouvrein schreef:Geslaagd voor al mijn examens! Bachelordiploma Handelswetenschappen is binnen, nu nog een jaartje master en ook ik kan aan het echte leven beginnen!

- bloemeke
- Moderator
proficiat !Souvrein schreef:Geslaagd voor al mijn examens! Bachelordiploma Handelswetenschappen is binnen, nu nog een jaartje master en ook ik kan aan het echte leven beginnen!
-
- Competitief
Opstaan en wie is er deze morgen....?

Ja, hier ook blij. Kunnen opstaan met het zonnetje, da's lang geledenMDB schreef:Opstaan en wie is er deze morgen....?

- grietje
- Moderator
MDB schreef:Opstaan en wie is er deze morgen....?
in West Vlaanderen alweer een buitje ook tussen de zonnestralen hoor. Helaas ook maar 15 graden warm lees koud
-
- Competitief
Hier is de zon ook al lang weg en al een paar serieuze buien.....