Livios - Exemplaar van het Zakboek voor de vogeltuin (16/01)
- freeetje
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 15 (#157)
Livios - Exemplaar van het Zakboek voor de vogeltuin (16/01)
Ben jij ook gefascineerd door vogels en wil je er meer tot in je eigen tuin of op je terras of balkon krijgen? Dan biedt het Zakboek voor de vogeltuin - het nieuwe boek van tuinjournalist Marc Verachtert, die eerder al Zakboeken schreef voor de klimaattuin en de hapklare moestuin - daarvoor de ideale leidraad. Het boek biedt je boeiend geschreven praktische tips om de vogelvriendelijkheid van je tuin op te krikken en hen zo tot vaste gasten te promoveren in jouw buitenomgeving.
Win jouw exemplaar
Wil jij jouw tuin, terras of balkon ook gastvrijer en aantrekkelijker maken voor vogels? Goed nieuws, want Livios mag vijf stuks van het Zakboek voor de vogeltuin weggeven. Beantwoord hieronder de wedstrijd- en schiftingsvraag, laat je gegevens achter en wie weet zit er binnenkort wel een exemplaar in jouw brievenbus.
PS: Er is blijkbaar een probleem om deel te nemen, want je kan niet op versturen klikken.. De lay-out is volledig om zeep dan... Maar na wat gefoefel heb ik toch kunnen deelnemen. Raar dat er in de schiftingsvraag wel staat tussen 10 & 16 januari, maar ik kan wel al deelnemen.
Schiftingsvraag:
Hoeveel mensen zullen er tussen 10 en 16 januari 2022 aan deze wedstrijd deelnemen?
Einddatum:
16/01 om 23:59
Ik zin de fré van Izegem 

-
- Beginner
- Wedstrijden dit jaar: 0 :(