Would Be Chef - Uitje naar de Veluwe in hotel De Sterrenberg met diner in Cèpes (afhalen) (tot?)
-
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 0 :(
Would Be Chef - Uitje naar de Veluwe in hotel De Sterrenberg met diner in Cèpes (afhalen) (tot?)
Nederland is voor mij ook een ideaal land om op culinaire uitstap te gaan, iets wat ik elk jaar verschillende keren doe. Vanuit ons land ben je er bijzonder snel, men spreekt er dezelfde taal, en natuur en cultuur zijn er bijzonder inspirerend. Nu we flink op weg zijn naar een vrije lente, en zowel de hotels als de horeca ook in Nederland ons weer volop kunnen ontvangen, is het echt het ideale moment om eens een culinair uitstapje naar onze Noorderburen te plannen. En ik mag meteen één van mijn ontdekkingen van 2021 cadeau doen, een etentje in het heerlijke restaurant Cèpes in het prachtig vernieuwde hotel de Sterrenberg in De Veluwe.
Ik mag een volledig menu met aangepaste dranken en een heerlijke overnachting met ontbijt aanbieden aan een volger van Would Be Chef en partner. Het enige wat je moet doen is onderstaande vraag goed beantwoorden, en dan maak je kans op een heerlijk uitje naar de prachtige Veluwe.
Einddatum:
tot?
Adres:
Restaurant Cèpes
Houtkampweg 1
6731 AV Otterlo
Nederland
Hotel De Sterrenberg
Houtkampweg 1
6731 AV Otterlo
Nederland