MNM - Make over voor je kot 24/06 tss 7 en 9u (kotstudenten) (afhalen) (tot?)
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 44 (#98)
MNM - Make over voor je kot 24/06 tss 7 en 9u (kotstudenten) (afhalen) (tot?)
Win een make over voor je kot en doe mee met de BlokBeker!
In de BlokBeker gaan we op zoek naar de ultieme kotstudent. Laat jij je niet afschrikken door een vuile frigo vol oud eten van je kotgenoten? Heb jij de juiste techniek om je vuile was aan het einde van de week weer allemaal in je koffer te proppen? Kortom, heeft het kotleven geen geheimen meer voor jou? Kom dat bewijzen in De MNM Blokhut en wie weet win jij wel een totale make-over voor je kot. Schrijf je hier in!
Beschikbaar zijn vrijdag 24 juni 2022 van 7 uur tot 9 uur.
Test
Einddatum:
tot?
Adres:
MNM Blokhut Woodrow Wilsonplein in Gent.
Laatst gewijzigd door bloemeke op do 09 jun 2022, 13:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ik heb het dan uiteindelijk maar zelf aangepast
Reden: Ik heb het dan uiteindelijk maar zelf aangepast
- bloemeke
- Moderator
Re: MNM - Make over voor je kot (kotstudenten) (afhalen) (tot?)
Indien geen exacte einddatum gekend is, steeds de datum van het event toevoegen in het onderwerpvakjemamaafrika schreef: ma 06 jun 2022, 17:23
.......... in Gent op vrijdag 24 juni 2022 van 7 uur tot 9 uur?
Aanpassen
-
- Deelnemer
Bloemeke ik krijg het niet aangepast in het onderwerpvakje. Heb de richtlijnen nog eens doorgenomen en vind daar geen antwoord op mijn probleem. Wanneer ik het onderwerp wil verbeteren springt het telkens terug naar het oorspronkelijke. De overige vakjes kan ik wel aanpassen of verbeteren, merkte ik. Wat doe ik fout?bloemeke schreef: ma 06 jun 2022, 17:47Indien geen exacte einddatum gekend is, steeds de datum van het event toevoegen in het onderwerpvakjemamaafrika schreef: ma 06 jun 2022, 17:23
Aanpassen
- bloemeke
- Moderator
mamaafrika schreef: di 07 jun 2022, 16:14Bloemeke ik krijg het niet aangepast in het onderwerpvakje. Heb de richtlijnen nog eens doorgenomen en vind daar geen antwoord op mijn probleem. Wanneer ik het onderwerp wil verbeteren springt het telkens terug naar het oorspronkelijke. De overige vakjes kan ik wel aanpassen of verbeteren, merkte ik. Wat doe ik fout?bloemeke schreef: ma 06 jun 2022, 17:47Indien geen exacte einddatum gekend is, steeds de datum van het event toevoegen in het onderwerpvakjemamaafrika schreef: ma 06 jun 2022, 17:23
Aanpassen
Je moet het aanpassen in de beginpost, als ik naar de geschiedenis kijk hebt je dat bericht niet geopend.
Probeer eens "test" toe te voegen in het onderwerpvakje, en het eerste en het tweede vak ?
-
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 130 (#21)
heb ik ook al voorgehad bij het aanpassen van een post dat de aanpassing niet aanvaard wordt.bloemeke schreef: di 07 jun 2022, 17:26mamaafrika schreef: di 07 jun 2022, 16:14Bloemeke ik krijg het niet aangepast in het onderwerpvakje. Heb de richtlijnen nog eens doorgenomen en vind daar geen antwoord op mijn probleem. Wanneer ik het onderwerp wil verbeteren springt het telkens terug naar het oorspronkelijke. De overige vakjes kan ik wel aanpassen of verbeteren, merkte ik. Wat doe ik fout?bloemeke schreef: ma 06 jun 2022, 17:47Indien geen exacte einddatum gekend is, steeds de datum van het event toevoegen in het onderwerpvakjemamaafrika schreef: ma 06 jun 2022, 17:23
Aanpassen
Je moet het aanpassen in de beginpost, als ik naar de geschiedenis kijk hebt je dat bericht niet geopend.
Probeer eens "test" toe te voegen in het onderwerpvakje, en het eerste en het tweede vak ?
Heb voorbeelden met printscreen naar Zjef gestuurd

-
- Deelnemer
Wat ik ook probeer ik kan niks verbeteren of aanvullen in het onderwerpvakje. De andere vakjes zijn geen probleem.Krikke schreef: di 07 jun 2022, 17:37heb ik ook al voorgehad bij het aanpassen van een post dat de aanpassing niet aanvaard wordt.bloemeke schreef: di 07 jun 2022, 17:26mamaafrika schreef: di 07 jun 2022, 16:14Bloemeke ik krijg het niet aangepast in het onderwerpvakje. Heb de richtlijnen nog eens doorgenomen en vind daar geen antwoord op mijn probleem. Wanneer ik het onderwerp wil verbeteren springt het telkens terug naar het oorspronkelijke. De overige vakjes kan ik wel aanpassen of verbeteren, merkte ik. Wat doe ik fout?bloemeke schreef: ma 06 jun 2022, 17:47Indien geen exacte einddatum gekend is, steeds de datum van het event toevoegen in het onderwerpvakjemamaafrika schreef: ma 06 jun 2022, 17:23
Aanpassen
Heb voorbeelden met printscreen naar Zjef gestuurd![]()
-
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 130 (#21)
Misschien kan een mod is proberen of het hun wel luktmamaafrika schreef: wo 08 jun 2022, 13:31Wat ik ook probeer ik kan niks verbeteren of aanvullen in het onderwerpvakje. De andere vakjes zijn geen probleem.Krikke schreef: di 07 jun 2022, 17:37heb ik ook al voorgehad bij het aanpassen van een post dat de aanpassing niet aanvaard wordt.bloemeke schreef: di 07 jun 2022, 17:26mamaafrika schreef: di 07 jun 2022, 16:14Bloemeke ik krijg het niet aangepast in het onderwerpvakje. Heb de richtlijnen nog eens doorgenomen en vind daar geen antwoord op mijn probleem. Wanneer ik het onderwerp wil verbeteren springt het telkens terug naar het oorspronkelijke. De overige vakjes kan ik wel aanpassen of verbeteren, merkte ik. Wat doe ik fout?bloemeke schreef: ma 06 jun 2022, 17:47
Indien geen exacte einddatum gekend is, steeds de datum van het event toevoegen in het onderwerpvakje
Aanpassen

hij zal dat binnenkort wel bekijken dan (nu met verlof)
- grietje
- Moderator
Zonder problemen kan ik het wel aanpassen.Krikke schreef: wo 08 jun 2022, 17:44Misschien kan een mod is proberen of het hun wel luktmamaafrika schreef: wo 08 jun 2022, 13:31Wat ik ook probeer ik kan niks verbeteren of aanvullen in het onderwerpvakje. De andere vakjes zijn geen probleem.Krikke schreef: di 07 jun 2022, 17:37heb ik ook al voorgehad bij het aanpassen van een post dat de aanpassing niet aanvaard wordt.bloemeke schreef: di 07 jun 2022, 17:26mamaafrika schreef: di 07 jun 2022, 16:14
Bloemeke ik krijg het niet aangepast in het onderwerpvakje. Heb de richtlijnen nog eens doorgenomen en vind daar geen antwoord op mijn probleem. Wanneer ik het onderwerp wil verbeteren springt het telkens terug naar het oorspronkelijke. De overige vakjes kan ik wel aanpassen of verbeteren, merkte ik. Wat doe ik fout?
, zowiezo de link van de wedstrijd doorsturen naar Zjef met je probleem.
hij zal dat binnenkort wel bekijken dan (nu met verlof)