Visit Maaseik - Tickets en een cataloog voor de Kunstroute (afhalen) (01/07)
- grietje
- Moderator
Visit Maaseik - Tickets en een cataloog voor de Kunstroute (afhalen) (01/07)
Laat je tussen 1 juli en 25 september verrassen op deze inspirerende kunstroute door o.a.: Piet Stockmans, Bart Deglin, Stefan Peeters, Jan Winkels, Yvonne Knevels, Marieta Bruekers, Georges Blom, Wies Janssen, Collectif l'Origine
Win 1 van de 100 tickets en een cataloog voor de Kunstroute t.w.v. € 30.
De wedstrijd loopt van 27 juni 2022 t/m 1 juli
Einddatum:
01/07 om 23:59
Adres:
Start kunstroute:
Markt 25, Maaseik
- wfollon
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 35 (#110)
Re: Visit Maaseik - Tickets en een cataloog voor de Kunstroute (afhalen) (01/07)
Nu wil ik wel weten waarom mijn wedstrijd verwijderd is want hierin staat wedstrijd loopt van tot en dat klopt helemaal niet
Volgens mij want was voor de eerste 100 die het juiste antwoord gaven dus ik heb die wedstrijd volgens mij 2x goed gepost maar ben 2x verwijderd
en nu post je dan zelf de wedstrijd wat ik wel jammer vindt. Maar zoals ik als in een PB schrijf het is leuker om een wedstrijd te verwijderen aan mensen die altijd moeten werken dan even een reden te geven
Onvolledig post is de reden van verwijdering maar zelf post je de wedstrijd in mijn ogen nu verkeerd want einddatum is onbekend gelijk ik gezet had want je weet niet wanneer de eerste honderd een antwoord geven.
Sorry dit moest ik even kwijt
Volgens mij want was voor de eerste 100 die het juiste antwoord gaven dus ik heb die wedstrijd volgens mij 2x goed gepost maar ben 2x verwijderd
en nu post je dan zelf de wedstrijd wat ik wel jammer vindt. Maar zoals ik als in een PB schrijf het is leuker om een wedstrijd te verwijderen aan mensen die altijd moeten werken dan even een reden te geven
Onvolledig post is de reden van verwijdering maar zelf post je de wedstrijd in mijn ogen nu verkeerd want einddatum is onbekend gelijk ik gezet had want je weet niet wanneer de eerste honderd een antwoord geven.
- grietje
- Moderator
Re: Visit Maaseik - Tickets en een cataloog voor de Kunstroute (afhalen) (01/07)
Soms eens een wedstrijd reglement openenwfollon schreef: ma 27 jun 2022, 18:31 Nu wil ik wel weten waarom mijn wedstrijd verwijderd is want hierin staat wedstrijd loopt van tot en dat klopt helemaal niet

WEDSTRIJDREGLEMENT KUNSTROUTE MAASEIK
2. Looptijd en timing
Deelnemen aan deze actie kan door een wedstrijdvraag in te vullen op www......... De wedstrijd loopt van 27 juni 2022 t/m 1 juli 2022.
- wfollon
- Deelnemer
Op de wedstrijdpagina staat dat de eerste 100 winnen dus als er vandaag 100 juist invullen is de wedstrijd afgelopen en dan is voor mij dus datum onbekend zo heb ik het geinterpreteerd maar om dan te zeggen dat onvolledige post is in mijn ogen wel heel gemakkelijk.
Ik dacht ook dat je datum van het evenement moet opstellen en de datum van de kunstroute is van 01/07 -25/09 Dus moet jet de hele periode opgeven gelijk ik gedaan had, dus zo slecht denk ik niet dat ik gepost had.
Ik dacht ook dat je datum van het evenement moet opstellen en de datum van de kunstroute is van 01/07 -25/09 Dus moet jet de hele periode opgeven gelijk ik gedaan had, dus zo slecht denk ik niet dat ik gepost had.
Laatst gewijzigd door grietje op ma 27 jun 2022, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link naar wedstrijd verborgen geplaatst
Reden: Link naar wedstrijd verborgen geplaatst
- Zjef
- Site Admin
Je moet de vragen juist beantwoorden om bij die eerste 100 gerekend te worden. Wanneer die 100 bereikt worden weet niemand, maar wanneer de wedstrijd op zich eindigt weten we wel. Dat is op 1 juli 23u59, dus dat is de einddatum die hier bij hoort.wfollon schreef: ma 27 jun 2022, 18:37 Op de wedstrijdpagina staat dat de eerste 100 winnen dus als er vandaag 100 juist invullen is de wedstrijd afgelopen en dan is voor mij dus datum onbekend zo heb ik het geinterpreteerd maar om dan te zeggen dat onvolledige post is in mijn ogen wel heel gemakkelijk.
Ik dacht ook dat je datum van het evenement moet opstellen en de datum van de kunstroute is van 01/07 -25/09
Dus moet jet de hele periode opgeven gelijk ik gedaan had, dus zo slecht denk ik niet dat ik gepost had.
Als jij (tot?) invult, dan loopt die wedstrijd volgens jou tot in het oneindige door, tot ze daar zin en tijd hebben om die wedstrijdpagina offline te halen, dat klopt niet.
Datum event wordt enkel gevraagd wanneer de wedstrijd zelf geen einddatum heeft. Dat heeft een technische reden (zo kunnen we die wedstrijden automatisch archiveren als het event voorbij is). In andere gevallen mag de datum van het event erbij (is handig voor leden die zo direct kunnen zien of ze vrij zijn), maar het is geen verplichting.
- wfollon
- Deelnemer
Hoi Jef,Zjef schreef: ma 27 jun 2022, 18:53Je moet de vragen juist beantwoorden om bij die eerste 100 gerekend te worden. Wanneer die 100 bereikt worden weet niemand, maar wanneer de wedstrijd op zich eindigt weten we wel. Dat is op 1 juli 23u59, dus dat is de einddatum die hier bij hoort.wfollon schreef: ma 27 jun 2022, 18:37 Op de wedstrijdpagina staat dat de eerste 100 winnen dus als er vandaag 100 juist invullen is de wedstrijd afgelopen en dan is voor mij dus datum onbekend zo heb ik het geinterpreteerd maar om dan te zeggen dat onvolledige post is in mijn ogen wel heel gemakkelijk.
Ik dacht ook dat je datum van het evenement moet opstellen en de datum van de kunstroute is van 01/07 -25/09
Dus moet jet de hele periode opgeven gelijk ik gedaan had, dus zo slecht denk ik niet dat ik gepost had.
Als jij (tot?) invult, dan loopt die wedstrijd volgens jou tot in het oneindige door, tot ze daar zin en tijd hebben om die wedstrijdpagina offline te halen, dat klopt niet.
Datum event wordt enkel gevraagd wanneer de wedstrijd zelf geen einddatum heeft. Dat heeft een technische reden (zo kunnen we die wedstrijden automatisch archiveren als het event voorbij is). In andere gevallen mag de datum van het event erbij (is handig voor leden die zo direct kunnen zien of ze vrij zijn), maar het is geen verplichting.
Bedankt voor dit antwoord is iets meer duidelijk maar het ging mij vooral om de wedstrijde te verwijderen met onvolledige post. Gelijk ik toch al in mijn ogen alles goed gedaan had, Een korte reden eindatum wedstrijd niet correct is even snel erin gezet als onvolledige post en weg ermee.
Ik probeerde mijn wedstrijd zo goed mogelijk te posten en ik had gezien eerste 100 dus dat had ik duidelijk in de wedstrijdpost gezet en datum van evenement had ik ook in mijn ogen goed gezet.
Het is gewoon de manier waarop en ik weet dat jullie het zeer druk hebben met al de zaken na te zien maar een reden zetten dacht ik dat toch mogelijk was.
- Zjef
- Site Admin
Dat kan zeker, en zelf doe ik dat doorgaans ook op die manier voor kleine aanpassingen.
Enkel wanneer leden het uithangen en de ene na de andere fout (klein of groot) posten, ga ik volledige wedstrijden verwijderen. Meestal zien ze dan wel het licht en posten ze de volgende wedstrijd zonder enige fout
Over deze wedstrijd kan ik mij niet uitspreken, daarvoor zal je bij grietje moeten informeren.
Enkel wanneer leden het uithangen en de ene na de andere fout (klein of groot) posten, ga ik volledige wedstrijden verwijderen. Meestal zien ze dan wel het licht en posten ze de volgende wedstrijd zonder enige fout

- wfollon
- Deelnemer