interlinie
Moderator: Zjef
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 93 (#26)
interlinie
Is er een probleem met de omschrijving als volgt te vermelden?
Win een duo-ticket voor onze ELLE x Shiseido beautyschool.
Op 23 oktober nodigen ELLE en Shiseido je uit voor een heel bijzonder event. Dan vieren we namelijk de lancering van de nieuwe crème Skin HiForce uit de Bio-Performance-lijn.
Afspraak op 23 oktober in The Mills in Antwerpen voor een heerlijke beauty- en wellnessdag. Er wachten je verrassingen, ontdekkingen en last but not least aan het eind van de dag keer je met een geweldige huid naar huis terug.
Begint op 10/10/2024 tot 22/10/2024.
Dan komt er de volgende melding: Gebruik correcte interlinie in het vak uitleg/prijs.
Als ik zo goed als alles aan elkaar schrijf, komt die foutmelding niet meer zie viewtopic.php?t=273931
Op 23 oktober nodigen ELLE en Shiseido je uit voor een heel bijzonder event. Dan vieren we namelijk de lancering van de nieuwe crème Skin HiForce uit de Bio-Performance-lijn.
Afspraak op 23 oktober in The Mills in Antwerpen voor een heerlijke beauty- en wellnessdag. Er wachten je verrassingen, ontdekkingen en last but not least aan het eind van de dag keer je met een geweldige huid naar huis terug.
Dan komt er de volgende melding: Gebruik correcte interlinie in het vak uitleg/prijs.
Als ik zo goed als alles aan elkaar schrijf, komt die foutmelding niet meer zie viewtopic.php?t=273931
- Zjef
- Site Admin
Re: interlinie
Ja, niet overal een witregel tussen zetten, is nergens voor nodig.Luckyboy schreef: wo 09 okt 2024, 22:12 Is er een probleem met de omschrijving als volgt te vermelden?
- Sweetvoice
- Expert
- Wedstrijden dit jaar: 202 (#8)
Ik wou net een wedstrijd posten en kreeg ook deze melding. Heb alles geprobeerd: alles achter elkaar plakken, alles met een regel er tussen, sommige lijnen wel aan elkaar, de anderen dan weer niet. Niets lukte 

- Zjef
- Site Admin
Wel als je de interlinie goed zet.Sweetvoice schreef: do 10 okt 2024, 00:30 Ik wou net een wedstrijd posten en kreeg ook deze melding. Heb alles geprobeerd: alles achter elkaar plakken, alles met een regel er tussen, sommige lijnen wel aan elkaar, de anderen dan weer niet. Niets lukte![]()
Het is duidelijk dat hier niet naar gekeken wordt als mensen erop vastlopen, dus dat is meteen ook de reden van deze controle bij het posten. Als jullie het niet doen, doet het forum het voortaan voor jullie.
- Zjef
- Site Admin
We hebben de term aangepast naar "Leesbaarheid", want daar draait het uiteindelijk om. Interlinie was in die context niet de juiste term.
Ook in de handleiding zo aangepast, en nóg een extra voorbeeld van hoe het niet moet/wel moet erbij gezet.
coc/#opletten-leesbaarheid
Dus de melding zal voortaan ook spreken over "Leesbaarheid" ipv "Interlinie", en naar bovenstaand stukje in de handleiding verwijzen.
Ook in de handleiding zo aangepast, en nóg een extra voorbeeld van hoe het niet moet/wel moet erbij gezet.
coc/#opletten-leesbaarheid
Dus de melding zal voortaan ook spreken over "Leesbaarheid" ipv "Interlinie", en naar bovenstaand stukje in de handleiding verwijzen.
- Sweetvoice
- Expert
Persoonlijk vind ik dit geen meerwaarde, want door er steeds op vast te lopen, post je de wedstrijd gewoon niet.Zjef schreef: do 10 okt 2024, 08:30Wel als je de interlinie goed zet.Sweetvoice schreef: do 10 okt 2024, 00:30 Ik wou net een wedstrijd posten en kreeg ook deze melding. Heb alles geprobeerd: alles achter elkaar plakken, alles met een regel er tussen, sommige lijnen wel aan elkaar, de anderen dan weer niet. Niets lukte![]()
Het is duidelijk dat hier niet naar gekeken wordt als mensen erop vastlopen, dus dat is meteen ook de reden van deze controle bij het posten. Als jullie het niet doen, doet het forum het voortaan voor jullie.
- Zjef
- Site Admin
Dat is jouw mening. Wij hechten belang aan leesbare wedstrijdposts, ipv wedstrijden die er maar op gezwierd worden zonder naar om te kijken.Sweetvoice schreef: vr 11 okt 2024, 10:44Persoonlijk vind ik dit geen meerwaarde, want door er steeds op vast te lopen, post je de wedstrijd gewoon niet.Zjef schreef: do 10 okt 2024, 08:30Wel als je de interlinie goed zet.Sweetvoice schreef: do 10 okt 2024, 00:30 Ik wou net een wedstrijd posten en kreeg ook deze melding. Heb alles geprobeerd: alles achter elkaar plakken, alles met een regel er tussen, sommige lijnen wel aan elkaar, de anderen dan weer niet. Niets lukte![]()
Daarbij is dit iets dat al sinds 2015 als regel geldt, en waar jij nu van zegt dat het geen meerwaarde is, dus dan vermoed ik dat je er ook al ruim 10 jaar geen aandacht aan schenkt, en dan snap ik ook wel waar de frustratie bij mods komt dat ze dit al zo lang moeten blijven herhalen en aanpassen.
- Sweetvoice
- Expert
Respect voor ieders mening, ook die van jullie. Wanneer er een opmerking gemaakt wordt over een wedstrijd die fout gepost was, probeer ik er wel van te leren, maar ik merk zelf ook wel dat er dikwijls dezelfde fouten gemaakt worden wat idd voor frustraties langs jullie kant zorgt.Zjef schreef: vr 11 okt 2024, 11:43Dat is jouw mening. Wij hechten belang aan leesbare wedstrijdposts, ipv wedstrijden die er maar op gezwierd worden zonder naar om te kijken.Sweetvoice schreef: vr 11 okt 2024, 10:44Persoonlijk vind ik dit geen meerwaarde, want door er steeds op vast te lopen, post je de wedstrijd gewoon niet.Zjef schreef: do 10 okt 2024, 08:30Wel als je de interlinie goed zet.Sweetvoice schreef: do 10 okt 2024, 00:30 Ik wou net een wedstrijd posten en kreeg ook deze melding. Heb alles geprobeerd: alles achter elkaar plakken, alles met een regel er tussen, sommige lijnen wel aan elkaar, de anderen dan weer niet. Niets lukte![]()
Daarbij is dit iets dat al sinds 2015 als regel geldt, en waar jij nu van zegt dat het geen meerwaarde is, dus dan vermoed ik dat je er ook al ruim 10 jaar geen aandacht aan schenkt, en dan snap ik ook wel waar de frustratie bij mods komt dat ze dit al zo lang moeten blijven herhalen en aanpassen.
Op deze aanpassing zal ik nog regelmatig is vloeken, maar dat zal ook weer maar tijdelijk zijn vermoed ik.
- Zjef
- Site Admin
Dat je erop vloekt betekent dat wij er niet naar moeten vragen of aanpassenSweetvoice schreef: vr 11 okt 2024, 19:28 Respect voor ieders mening, ook die van jullie. Wanneer er een opmerking gemaakt wordt over een wedstrijd die fout gepost was, probeer ik er wel van te leren, maar ik merk zelf ook wel dat er dikwijls dezelfde fouten gemaakt worden wat idd voor frustraties langs jullie kant zorgt.
Op deze aanpassing zal ik nog regelmatig is vloeken, maar dat zal ook weer maar tijdelijk zijn vermoed ik.

En zo proberen we veel zaken bij de bron aan te pakken, ipv dat mods achteraf de boel moeten opkuisen of verbeteren.
-
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 26 (#129)
En op termijn haken er meer gebruikers af...