Inuti - Wendy Vanden Bossche - Ticket workshop 'navigeer door je sterktes en uitdagingen' op 31/01 (afhalen) (27/01)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
daffy
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 252 (#8)

Inuti - Wendy Vanden Bossche - Ticket workshop 'navigeer door je sterktes en uitdagingen' op 31/01 (afhalen) (27/01)

Bericht door daffy »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Leuk nieuws! Ik geef een gratis ticket weg voor mijn Workshop Kernkwadrant: navigeer door je sterktes en uitdagingen, op 31 januari (19u-22u)
Wat precies? Geen grote transformaties, maar wel:
op een interactieve manier op zoek gaan naar je kernkwaliteiten of sterktes, je valkuilen, spreekwoordelijke allergieën en uitdagingen,
samen met een klein groepje andere deelnemers
live, te @Compagnie Bougie in Melle
Nadien ...
- begrijp je beter waarom je je soms stoort aan bepaalde situaties of gesprekken, en hoe je daarmee kunt omgaan.
- weet je hoe je je kwaliteiten gerichter kan inzetten, bijvoorbeeld op je werk.
- heb je een tool in handen om je grenzen (beter) te bewaken, in allerhande situaties.
- weet je hoe je de zelfinzichten die je opgedaan hebt, kan toepassen in je dagelijks leven.

Je kan deelnemen t.e.m. 27 januari 2024. Dan maak ik de winnaar bekend. Veel succes!
P.S.: Zoals je ziet, is het uur van de workshop veranderd van 's ochtends naar 's avonds.
Liefs,
Wendy
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
27/01 om 23:59

Adres:
Compagnie Bougie
Brusselsesteenweg 263, 9090 Melle

Plaats reactie