BoekenVerslinders - 3 complete sets van "Waddenliefde" van Susan Muskee (leden Facebook groep) (30/06)

Alle afgelopen buitenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
trosje1
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 74 (#43)

BoekenVerslinders - 3 complete sets van "Waddenliefde" van Susan Muskee (leden Facebook groep) (30/06)

Bericht door trosje1 »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Word verliefd op de Wadden met deze romantische en humoristische verhalen. Namens HarperCollins Holland mag ik 3 complete sets van "Waddenliefde" van Susan Muskee verloten.
Over dit boek:
Reis af naar de Waddeneilanden met Susan Muskee, naar de meest geliefde vakantiebestemmingen van Nederland. Elk verhaal uit de Waddenliefde-serie is los te lezen en bevat een hartverwarmende trope, een zwijmelwaardige love interest én een hoofdpersonage dat meteen je hart verovert.

Wandel mee met Lisa tijdens haar tocht over Texel en ontdek een familiegeheim. Vind een nieuwe liefde met schrijver Nora op Vlieland. Zwijmel weg bij Valeries knappe collega van de souvenirwinkel op Terschelling. Klus samen met Nienke en haar vriend in hun vakantiehuisje op Ameland. Organiseer een droombruiloft met Josje op Schiermonnikoog. En kom helemaal tot rust op het Duitse Waddeneiland Borkum, met twee oude bekenden uit de andere verhalen.
Meedoen kan t/m zondag 30 juni '24
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
30/06 om 23:59

bloemeke
Moderator

Re: BoekenVerslinders - 3 complete sets van "Waddenliefde" van Susan Muskee (leden Facebook groep) (30/06)

Bericht door bloemeke »

De winnaars zijn bekend! *tromgeroffel*
1. Annemiek Stam
2. Saskia de Graaf
3. Angela Nieuwolt
Gefeliciteerd! Willen jullie mij een pb sturen met je naam, adres én email adres? Dan kan ik alles zsm in orde maken ♡

Plaats reactie