Billie - Plekje op de Billie-kalender en een maand HelloFresh (hobbykoks, keukenaspiranten...) (tot?)
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 87 (#54)
Billie - Plekje op de Billie-kalender en een maand HelloFresh (hobbykoks, keukenaspiranten...) (tot?)
Win een plekje op de Billie-kalender en een maand HelloFresh!
Wie weet kiezen we jou voor een fotoshoot met ons gelauwerde culiteam. De twaalf winnaars prijken volgend jaar op de Billie-kalender en krijgen een maand foodboxen van HelloFresh erbovenop.
Einddatum:
tot?
Laatst gewijzigd door parreken op ma 30 sep 2024, 19:21, 3 keer totaal gewijzigd.
- Zjef
- Site Admin
- Zjef
- Site Admin
Re: GVA - Plekje op de Billie-kalender en een maand HelloFresh (tot?)
Dat is niet gericht op ouders he, het voorbeeld over kinderen is maar 1 voorbeeld, het andere voorbeeld heeft al niks meer met kinderen te maken.
Heel die kalender, en de fotoshoot is culinair geinspireerd en staat in het teken van keukenvraagstukken.
Dus gericht naar eenieder die in de keuken bezig is, hobbykoks, keukenaspiranten, ... welke naam je er ook aan geeft.
- bloemeke
- Moderator
Re: Billie - Plekje op de Billie-kalender en een maand HelloFresh (hobbykoks, keukenaspiranten...) (tot?)
Als je geen einddatum hebt, maar de wedstrijd staat in een magazine/krant/nieuwsbrief die een terugkerend patroon kent, gebruik dan de datum van de volgende editie als einddatum.
-
- Deelnemer
Re: Billie - Plekje op de Billie-kalender en een maand HelloFresh (hobbykoks, keukenaspiranten...) (tot?)
hier staat dat het magazine elke zaterdag verschijnt https://www.mm.be/news-nl-52516-mediahu ... ert-billie. De wedstrijd is van vrijdag 27/9. Moet ik dan als einddatum zaterdag 28/09 zetten? De wedstrijd loopt nu precies nog steeds Of welke datum zet ik?
- bloemeke
- Moderator
............. . Dat zal elke zaterdag verschijnen bij Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg,........parreken schreef: zo 06 okt 2024, 09:30hier staat dat het magazine elke zaterdag verschijnt https://www.mm.be/news-nl-52516-mediahu ... ert-billie. De wedstrijd is van vrijdag 27/9. Moet ik dan als einddatum zaterdag 28/09 zetten? De wedstrijd loopt nu precies nog steeds Of welke datum zet ik?
Billie is de weekendbijlage bij bovenstaande kranten
Magazine zat op 28/09 bij de krant, volgende magazine zat gisteren bij de krant ( 05/10)
Einddatum is (volgens onze handleiding) dus 04/10 (in dit geval)
-
- Deelnemer
ok bedankt voor de uitlegbloemeke schreef: zo 06 okt 2024, 09:38............. . Dat zal elke zaterdag verschijnen bij Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg,........parreken schreef: zo 06 okt 2024, 09:30hier staat dat het magazine elke zaterdag verschijnt https://www.mm.be/news-nl-52516-mediahu ... ert-billie. De wedstrijd is van vrijdag 27/9. Moet ik dan als einddatum zaterdag 28/09 zetten? De wedstrijd loopt nu precies nog steeds Of welke datum zet ik?
Billie is de weekendbijlage bij bovenstaande kranten
Magazine zat op 28/09 bij de krant, volgende magazine zat gisteren bij de krant ( 05/10)
Einddatum is (volgens onze handleiding) dus 04/10 (in dit geval)