Ikea - Een IKEA cadeaubon ter waarde van €25 (dagelijks) (IKEA Family leden) (afhalen) (21/04)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Hamtaro
Opwarmer
Wedstrijden dit jaar: 228 (#7)

Ikea - Een IKEA cadeaubon ter waarde van €25 (dagelijks) (IKEA Family leden) (afhalen) (21/04)

Bericht door Hamtaro »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Neem deel aan onze IKEA Family Paaswedstrijd en probeer een IKEA cadeaubon ter waarde van €25 te winnen!
De prijs wordt verzonden als een IKEA cadeaubon.
Ten minste 18 jaar oud is
De wedstrijd wordt gehouden in het Nederlands en Frans.
In totaal worden er 150 winnaars gekozen.
De Wedstrijd begint op 17/04/2025 om 08:30 en eindigt op 21/04/2025 om 23:59.
Als je één van de gelukkige winnaars bent, zullen we je persoonlijk via e-mail contacteren, uiterlijk op 25/04/2025.
Verborgen inhoud
Schiftingsvraag:
Hoeveel decoratieve IKEA-paaseitjes tel je op deze foto?

Einddatum:
21/04 om 23:59

Adres:
https://www.ikea.com/be/nl/stores/
Laatst gewijzigd door Hamtaro op ma 21 apr 2025, 08:54, 5 keer totaal gewijzigd.

aniram
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 96 (#24)

Re: Ikea - Een IKEA cadeaubon ter waarde van €25 (dagelijks) (IKEA Family leden) (afhalen) (21/04)

Bericht door aniram »

Zouden het alleen de eitjes zijn die hangen die ze bedoelen, niet echt duidelijk.

bloemeke
Moderator

Re: Ikea - Een IKEA cadeaubon ter waarde van €25 (dagelijks) (IKEA Family leden) (afhalen) (21/04)

Bericht door bloemeke »

aniram schreef: do 17 apr 2025, 16:18 Zouden het alleen de eitjes zijn die hangen die ze bedoelen, niet echt duidelijk.
Vraag het eens aan Ikea

elisa
Opwarmer
Wedstrijden dit jaar: 74 (#38)

Bericht door elisa »

aniram schreef: do 17 apr 2025, 16:18 Zouden het alleen de eitjes zijn die hangen die ze bedoelen, niet echt duidelijk.
Ik vroeg me dat ook af, en ook of de eitjes die afgedrukt zijn op de grote kartonnen eieren (als die meetellen), nogmaals als aparte eitjes tellen.

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

elisa schreef: do 17 apr 2025, 19:00
Ik vroeg me dat ook af, en ook of de eitjes die afgedrukt zijn op de grote kartonnen eieren (als die meetellen), nogmaals als aparte eitjes tellen.
En wat heeft Ikea geantwoord?

elisa
Opwarmer

Bericht door elisa »

Zjef schreef: do 17 apr 2025, 19:27
Ik denk dat u wat optimistisch bent over de Ikea klantendienst... :-). Telefonisch heb ik na 10 minuten afgelegd (in het verleden liep die wachttijd soms tot 30 à 45min. op, en als je dan bij de verkeerde dienst zit, kan je er nog eens een half uur bijtellen). Bij e-mail staat dat er langere wachttijden zijn, dus de actie is waarschijnlijk afgelopen (eindigt op paasmaandag) voor ik een antwoord ontvang.

Misschien als we met meerderen sturen dat ze hun opgave wat duidelijker zullen verwoorden, als ze zien dat er verschillende e-mails over de wedstrijd binnenkomen. Maar ik twijfel eraan...

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

elisa schreef: do 17 apr 2025, 20:22
Ik denk dat u wat optimistisch bent over de Ikea klantendienst... :-). Telefonisch heb ik na 10 minuten afgelegd (in het verleden liep die wachttijd soms tot 30 à 45min. op, en als je dan bij de verkeerde dienst zit, kan je er nog eens een half uur bijtellen). Bij e-mail staat dat er langere wachttijden zijn, dus de actie is waarschijnlijk afgelopen (eindigt op paasmaandag) voor ik een antwoord ontvang.

Misschien als we met meerderen sturen dat ze hun opgave wat duidelijker zullen verwoorden, als ze zien dat er verschillende e-mails over de wedstrijd binnenkomen. Maar ik twijfel eraan...
En wat denk je van het feit dat ze die vraag als schiftingsvraag stellen, of wat een goede schiftingsvraag inhoudt?
Als je het juiste aantal gewoon zo kan tellen, zonder enige twijfel over het aantal, zou het z'n doel voorbijschieten om een SCHIFTING te maken tussen de deelnemers die de wedstrijdvraag goed beantwoorden. Dan hadden ze net zo goed enkel die ene vraag kunnen stellen en winnaars loten uit alle goede antwoorden daarop, of de eerste zoveel juiste antwoorden als winnaar kiezen enz. Nu is het gokken, en hopen dat je er dicht genoeg bij zit en bij de winnaars zit, wat net de bedoeling is van een goede schiftingsvraag.

elisa
Opwarmer

Bericht door elisa »

Zjef schreef: do 17 apr 2025, 22:50
elisa schreef: do 17 apr 2025, 20:22

En wat denk je van het feit dat ze die vraag als schiftingsvraag stellen, of wat een goede schiftingsvraag inhoudt?
Als je het juiste aantal gewoon zo kan tellen, zonder enige twijfel over het aantal, zou het z'n doel voorbijschieten om een SCHIFTING te maken tussen de deelnemers die de wedstrijdvraag goed beantwoorden. Dan hadden ze net zo goed enkel die ene vraag kunnen stellen en winnaars loten uit alle goede antwoorden daarop, of de eerste zoveel juiste antwoorden als winnaar kiezen enz. Nu is het gokken, en hopen dat je er dicht genoeg bij zit en bij de winnaars zit, wat net de bedoeling is van een goede schiftingsvraag.
Ikea doet vaak zulke wedstrijden waarbij je het aantal objecten op een foto moet raden. Ik heb op de schiftingslijst gezien dat het klopte wat ik in het verleden had ingevuld. Dat was ook helemaal niet moeilijk te "raden", omdat het toen geen echte schiftingsvraag was, maar eentje die je met een beetje tellen juist kon oplossen.Vandaar dat ik dacht dat dit nu ook het geval zou zijn. Nu zijn er trouwens ook niet zoveel mogelijkheden om te spreken over een echte schifting. Wellicht zullen heel veel mensen het juist hebben en wordt het gewoon een loting.

Ze zijn overigens wel zeer vriendelijk bij de klantendienst, want ze hebben me in het verleden al eens per e-mail verder geholpen met een wedstrijd die niet helemaal duidelijk was, zonder dit in het belachelijke te trekken.

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

elisa schreef: do 17 apr 2025, 23:52 Ikea doet vaak zulke wedstrijden waarbij je het aantal objecten op een foto moet raden. Ik heb op de schiftingslijst gezien dat het klopte wat ik in het verleden had ingevuld. Dat was ook helemaal niet moeilijk te "raden", omdat het toen geen echte schiftingsvraag was, maar eentje die je met een beetje tellen juist kon oplossen.Vandaar dat ik dacht dat dit nu ook het geval zou zijn. Nu zijn er trouwens ook niet zoveel mogelijkheden om te spreken over een echte schifting. Wellicht zullen heel veel mensen het juist hebben en wordt het gewoon een loting.

Ze zijn overigens wel zeer vriendelijk bij de klantendienst, want ze hebben me in het verleden al eens per e-mail verder geholpen met een wedstrijd die niet helemaal duidelijk was, zonder dit in het belachelijke te trekken.
Volg dan vooral ook hier je gevoel, dan zal je hier ook wel de juiste eitjes tellen.
Ik beweer ook niets over hoe de Ikea klantendienst is, of hoe belachelijk die is, daar heb ik geen enkele ervaring mee. Ik zeg enkel dat ze een goede schiftingsvraag hebben gekozen, waarbij er wat twijfel is, zodat ook niet iedereen daar het juiste antwoord op zal geven.

En of het nu die of deze eitjes zijn die geteld moeten worden gaat ook niemand hier je met zekerheid kunnen zeggen. De enige die dat weet is Ikea zelf. Alles wat er hier over gezegd wordt is niet meer dan speculaties of vermoedens.

Luckyboy
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 92 (#28)

Bericht door Luckyboy »

Verborgen inhoud

Plaats reactie