Ik vul alles mooi in en krijg bij voorbeeld/versturen volgende foutmelding: Wedstrijd mag niet gepost worden: Enkel Belgische (.be) toegelaten in Binnenlandse wedstrijden.
buitenlandse wedstrijd posten lukt niet
Moderator: Zjef
- ikkie
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 59 (#101)
buitenlandse wedstrijd posten lukt niet
Ik wil een buitenlandse wedstrijd posten van Androidworld.nl, die ook in de lijst met toegelaten sites staat.
Ik vul alles mooi in en krijg bij voorbeeld/versturen volgende foutmelding: Wedstrijd mag niet gepost worden: Enkel Belgische (.be) toegelaten in Binnenlandse wedstrijden.
Goed zot
- pekkeisback
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 85 (#73)
Re: buitenlandse wedstrijd posten lukt niet
Ook geprobeerd; lukt niet.
Personen die veel doen maken fouten,
personen die minder doen maken minder fouten,
ik ken personen die geen fouten maken.
personen die minder doen maken minder fouten,
ik ken personen die geen fouten maken.
- Zjef
- Site Admin
Dan zoek je de wedstrijd op de Belgische site, die eindigt met .be ipv .nl in het adres. Staat die er niet op daar, dan is die niet gericht op Belgen wat een vereiste is om in Buitenlandse Wedstrijden te kunnen posten. Beweren ze bij Androidworld dat je gerust mag deelnemen als Belg, dan vraag je waarom ze hem dan niet op hun Belgische site plaatsen.
- ikkie
- Deelnemer
ok, dat volg ik, maar waarom staat Androidworld dan nog tussen de buitenlandse organisatoren, als je geen wedstrijd van hun NL website mag posten? Gewoon een vraag hoor.
Goed zot
- Zjef
- Site Admin
Omdat het een buitenlandse organisator is (Nederland), die zich ook richt op de Belgische markt via hun .be website adres.
Je post daarvan dus enkel wedstrijden die op hun .be website adres te vinden zijn, bij Buitenlandse Wedstrijden.
Je post daarvan dus enkel wedstrijden die op hun .be website adres te vinden zijn, bij Buitenlandse Wedstrijden.
- ikkie
- Deelnemer
ok! Nog geen antwoord op mijn vraag aan AW ontvangen overigens
Goed zot
- ikkie
- Deelnemer
nog steeds geen reactie gekregen van androidworld, maar toen ik vandaag de adventwedstrijd wou posten, had ik hetzelfde probleem.
Maar een ander forumlid slaagde er wel in om deze wedstrijd te posten? De mysteries van het internet

Maar een ander forumlid slaagde er wel in om deze wedstrijd te posten? De mysteries van het internet
Goed zot
- bloemeke
- Moderator
De adventskalender is een uitzondering. Die mag wel met .nl gepost wordenikkie schreef: ma 01 dec 2025, 16:57 nog steeds geen reactie gekregen van androidworld, maar toen ik vandaag de adventwedstrijd wou posten, had ik hetzelfde probleem.
Maar een ander forumlid slaagde er wel in om deze wedstrijd te posten? De mysteries van het internet![]()
![]()
- ikkie
- Deelnemer
Maar het ging gewoon technisch niet, ik kreeg een foutmelding. Niet erg, hé, het is al gepost intussen door iemand anders
Goed zot