Kookplaneet - Servies Dune van Inspire twv €1174, 70 (afhalen) (26/09)
- bloemeke
- Moderator
Kookplaneet - Servies Dune van Inspire twv €1174, 70 (afhalen) (26/09)
Win deze prachtige collectie Dune van Inspire ter waarde van € 1174,70 euro!
Wat valt er te winnen: 12 borden D295xH26mm, 12 borden D210xH19mm, 12 bowls D230xH50mm 770ml, 12 bowls D150xH60mm 400ml, 12 bowls D65xH35mm 45ml, 12 moks D80xH90mm 350ml
Je kan deelnemen t.e.m. 26/09/2025.
De winnaar wordt op 29/09/2025 bekend gemaakt en kan de prijs afgehaald worden in Hasselt.
Einddatum:
26/09 om 23:59
Adres:
Bedrijfsstraat 18/1
3500 Hasselt
- bloemeke
- Moderator
Re: Kookplaneet - Servies Dune van Inspire twv €1174, 70 (afhalen) (26/09)
Met dank aan de deelnemende forumleden en de account van hun familie en het vertikken om deze wedstrijd hier te posten
- Bruzza007
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 51 (#96)
Mag ik er op wijzen dat ik op 't werk wel op Facebook kan maar niet op Schifters... dus ik kan wel deelnemen aan een wedstrijd maar deze 's avonds pas posten. En ik denk dat er nog mensen in deze situatie zitten. Dus het betreft zeker niet altijd slechte wil...
- grietje
- Moderator
Als je tijdens je pauze op je werk, (allee dat hoop ik toch voor je baas) FB bekijkt. Dan kan je toch ook een gewone website zoals schifters bekijken of iets posten?Bruzza007 schreef: wo 10 sep 2025, 16:57 Mag ik er op wijzen dat ik op 't werk wel op Facebook kan maar niet op Schifters... dus ik kan wel deelnemen aan een wedstrijd maar deze 's avonds pas posten. En ik denk dat er nog mensen in deze situatie zitten. Dus het betreft zeker niet altijd slechte wil...
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 108 (#35)
Wij kunnen ook niet op schifters. Wel op facebook omdat ons bedrijf zelf een FBaccount heeft. Maar websites die niets met ons bedrijf te maken hebben, daar kunnen wij ook niet op en dat zijn er heel veel wat soms vervelend is omdat je toch iets wil opzoeken. Zelfs op de website van de school van onze kids kunnen we niet. En ik kan me heel goed voorstellen dat dit in heel wat bedrijven zo is.grietje schreef: wo 10 sep 2025, 19:49Als je tijdens je pauze op je werk, (allee dat hoop ik toch voor je baas) FB bekijkt. Dan kan je toch ook een gewone website zoals schifters bekijken of iets posten?Bruzza007 schreef: wo 10 sep 2025, 16:57 Mag ik er op wijzen dat ik op 't werk wel op Facebook kan maar niet op Schifters... dus ik kan wel deelnemen aan een wedstrijd maar deze 's avonds pas posten. En ik denk dat er nog mensen in deze situatie zitten. Dus het betreft zeker niet altijd slechte wil...
- grietje
- Moderator
Ik dacht eigenlijk gewoon, op je werk doe je je job. Waarvoor je betaald bent. En in je vrije tijd doe je wat je wilt. Oa misschien de website van schifters bezoeken. Maar dit niet tijdens je werkuren.leentje987 schreef: wo 10 sep 2025, 19:58Wij kunnen ook niet op schifters. Wel op facebook omdat ons bedrijf zelf een FBaccount heeft. Maar websites die niets met ons bedrijf te maken hebben, daar kunnen wij ook niet op en dat zijn er heel veel wat soms vervelend is omdat je toch iets wil opzoeken. Zelfs op de website van de school van onze kids kunnen we niet. En ik kan me heel goed voorstellen dat dit in heel wat bedrijven zo is.grietje schreef: wo 10 sep 2025, 19:49Als je tijdens je pauze op je werk, (allee dat hoop ik toch voor je baas) FB bekijkt. Dan kan je toch ook een gewone website zoals schifters bekijken of iets posten?Bruzza007 schreef: wo 10 sep 2025, 16:57 Mag ik er op wijzen dat ik op 't werk wel op Facebook kan maar niet op Schifters... dus ik kan wel deelnemen aan een wedstrijd maar deze 's avonds pas posten. En ik denk dat er nog mensen in deze situatie zitten. Dus het betreft zeker niet altijd slechte wil...
Ik vergelijk dat eigelijk met, je hebt een stielman in je huis. Schilder/ timmerman/loodgieter enz… en die werkt 8 uren, en surft tussendoor 2 uren op zijn smartphone. Als de factuur komt, rekent hij 10 uren aan. Ga je daarmee gelukkig zijn?
-
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 105 (#38)
Tja, niet altijd de schuld van de werknemer hoor. Een familielid van mij werkte tot voor enkele jaren geleden voor de overheid en had de helft van de dag niets om handen. Soms herstelde hij computers van zijn collega tijdens de werkuren omdat hij geen werk kreeg. Hij vond dit juist super frustrerend want als je niets te doen hebt, gaat de dag heel traag voorbij.grietje schreef: wo 10 sep 2025, 22:42Ik dacht eigenlijk gewoon, op je werk doe je je job. Waarvoor je betaald bent. En in je vrije tijd doe je wat je wilt. Oa misschien de website van schifters bezoeken. Maar dit niet tijdens je werkuren.leentje987 schreef: wo 10 sep 2025, 19:58Wij kunnen ook niet op schifters. Wel op facebook omdat ons bedrijf zelf een FBaccount heeft. Maar websites die niets met ons bedrijf te maken hebben, daar kunnen wij ook niet op en dat zijn er heel veel wat soms vervelend is omdat je toch iets wil opzoeken. Zelfs op de website van de school van onze kids kunnen we niet. En ik kan me heel goed voorstellen dat dit in heel wat bedrijven zo is.grietje schreef: wo 10 sep 2025, 19:49Als je tijdens je pauze op je werk, (allee dat hoop ik toch voor je baas) FB bekijkt. Dan kan je toch ook een gewone website zoals schifters bekijken of iets posten?Bruzza007 schreef: wo 10 sep 2025, 16:57 Mag ik er op wijzen dat ik op 't werk wel op Facebook kan maar niet op Schifters... dus ik kan wel deelnemen aan een wedstrijd maar deze 's avonds pas posten. En ik denk dat er nog mensen in deze situatie zitten. Dus het betreft zeker niet altijd slechte wil...
Ik ken ook iemand die werkt als vertaler bij de overheid. Op haar thuiswerkdagen doet zij de was en de strijk, maakt ze eten,... En af en toe kijkt ze eens of er nog geen nieuwe taak is toegekomen.
-
- Deelnemer
Wij hebben anderhalf uur verplichte middagpauze en ik heb dit niet nodig voor mijn boterhammekes op te eten.grietje schreef: wo 10 sep 2025, 22:42Ik dacht eigenlijk gewoon, op je werk doe je je job. Waarvoor je betaald bent. En in je vrije tijd doe je wat je wilt. Oa misschien de website van schifters bezoeken. Maar dit niet tijdens je werkuren.leentje987 schreef: wo 10 sep 2025, 19:58Wij kunnen ook niet op schifters. Wel op facebook omdat ons bedrijf zelf een FBaccount heeft. Maar websites die niets met ons bedrijf te maken hebben, daar kunnen wij ook niet op en dat zijn er heel veel wat soms vervelend is omdat je toch iets wil opzoeken. Zelfs op de website van de school van onze kids kunnen we niet. En ik kan me heel goed voorstellen dat dit in heel wat bedrijven zo is.grietje schreef: wo 10 sep 2025, 19:49Als je tijdens je pauze op je werk, (allee dat hoop ik toch voor je baas) FB bekijkt. Dan kan je toch ook een gewone website zoals schifters bekijken of iets posten?Bruzza007 schreef: wo 10 sep 2025, 16:57 Mag ik er op wijzen dat ik op 't werk wel op Facebook kan maar niet op Schifters... dus ik kan wel deelnemen aan een wedstrijd maar deze 's avonds pas posten. En ik denk dat er nog mensen in deze situatie zitten. Dus het betreft zeker niet altijd slechte wil...
- grietje
- Moderator
Awel, dan heb je ander half uur vrije tijd. En inderdaad dan mag je doen wat je wilt in die tijd. Als jij dan surft op je smartphone naar schifters…leentje987 schreef: do 11 sep 2025, 07:40Wij hebben anderhalf uur verplichte middagpauze en ik heb dit niet nodig voor mijn boterhammekes op te eten.grietje schreef: wo 10 sep 2025, 22:42Ik dacht eigenlijk gewoon, op je werk doe je je job. Waarvoor je betaald bent. En in je vrije tijd doe je wat je wilt. Oa misschien de website van schifters bezoeken. Maar dit niet tijdens je werkuren.leentje987 schreef: wo 10 sep 2025, 19:58Wij kunnen ook niet op schifters. Wel op facebook omdat ons bedrijf zelf een FBaccount heeft. Maar websites die niets met ons bedrijf te maken hebben, daar kunnen wij ook niet op en dat zijn er heel veel wat soms vervelend is omdat je toch iets wil opzoeken. Zelfs op de website van de school van onze kids kunnen we niet. En ik kan me heel goed voorstellen dat dit in heel wat bedrijven zo is.grietje schreef: wo 10 sep 2025, 19:49Als je tijdens je pauze op je werk, (allee dat hoop ik toch voor je baas) FB bekijkt. Dan kan je toch ook een gewone website zoals schifters bekijken of iets posten?Bruzza007 schreef: wo 10 sep 2025, 16:57 Mag ik er op wijzen dat ik op 't werk wel op Facebook kan maar niet op Schifters... dus ik kan wel deelnemen aan een wedstrijd maar deze 's avonds pas posten. En ik denk dat er nog mensen in deze situatie zitten. Dus het betreft zeker niet altijd slechte wil...
-
- Deelnemer
Op het werk gebruik ik mijn mobiel netwerk niet maar het netwerk van het werk en ook dat houdt heel wat websites tegen. Maar das anderzijds positief want zo wordt er veel vaker onder collega's gebabbeldgrietje schreef: do 11 sep 2025, 07:45Awel, dan heb je ander half uur vrije tijd. En inderdaad dan mag je doen wat je wilt in die tijd. Als jij dan surft op je smartphone naar schifters…leentje987 schreef: do 11 sep 2025, 07:40Wij hebben anderhalf uur verplichte middagpauze en ik heb dit niet nodig voor mijn boterhammekes op te eten.grietje schreef: wo 10 sep 2025, 22:42Ik dacht eigenlijk gewoon, op je werk doe je je job. Waarvoor je betaald bent. En in je vrije tijd doe je wat je wilt. Oa misschien de website van schifters bezoeken. Maar dit niet tijdens je werkuren.leentje987 schreef: wo 10 sep 2025, 19:58Wij kunnen ook niet op schifters. Wel op facebook omdat ons bedrijf zelf een FBaccount heeft. Maar websites die niets met ons bedrijf te maken hebben, daar kunnen wij ook niet op en dat zijn er heel veel wat soms vervelend is omdat je toch iets wil opzoeken. Zelfs op de website van de school van onze kids kunnen we niet. En ik kan me heel goed voorstellen dat dit in heel wat bedrijven zo is.grietje schreef: wo 10 sep 2025, 19:49
Als je tijdens je pauze op je werk, (allee dat hoop ik toch voor je baas) FB bekijkt. Dan kan je toch ook een gewone website zoals schifters bekijken of iets posten?