Internetgazet - Vrijkaarten voor The Night of the Locals - 19/01 (afhalen) (tot?)

Alle afgelopen betaalwedstrijden.
Plaats reactie
elisa
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 9 (#45)

Internetgazet - Vrijkaarten voor The Night of the Locals - 19/01 (afhalen) (tot?)

Bericht door elisa »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Win vrijkaarten voor The Night of the Locals. Door het droeve overlijden van bassist Danny Gils is het programma van The Night of the Locals op 31 januari op het Heldenplein in Zolder aangepast. Het ziet er nu als volgt uit: Lassie, Avenue, 50 Shades, de Locals Band met gasten en als top of the bill The Maniacs die na hun reünie de smaak weer volop te pakken hebben. Het begint om 19 uur, een foodtruck is aanwezig. Kaarten kosten 10 euro in voorverkoop en 12 euro aan de kassa. 2 lezers kunnen een gratis ticket winnen.
Verborgen inhoud
Einddatum:
tot?

Adres:
Heldenplein, 3550 Heusden-Zolder
Laatst gewijzigd door bloemeke op za 17 jan 2026, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Eige en niet relevante commentaar over de betaalwedstrijd verwijderd

bloemeke
Moderator

Re: Internetgazet - Vrijkaarten voor The Night of the Locals - 19/01 (afhalen) (tot?)

Bericht door bloemeke »

elisa schreef: za 17 jan 2026, 16:14
Ter info: geen betaalnummer, dus normaal gezien gratis deelname, maar op vraag van de mod in dit forum geplaatst

Ga jij nu bepalen wanneer een wedstrijd voor het forum betalend is of niet?

Zie handleiding:
Betalend wil zeggen dat het geld kost om te kunnen deelnemen aan de wedstrijd.
Bv je moet iets per post opsturen (postzegel betalen), of je moet ergens toegang betalen voor je kan deelnemen (ticket betalen), of een product/dienst aankopen om kans te maken (aankoop doen), enz

Een sms sturen om deel te nemen is m.i. nog altijd niet gratis

Solaris
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 9 (#44)

Re: Internetgazet - Vrijkaarten voor The Night of the Locals - 19/01 (afhalen) (tot?)

Bericht door Solaris »

Verborgen inhoud

elisa
Deelnemer

Bericht door elisa »

bloemeke schreef: za 17 jan 2026, 18:22
Ter info: geen betaalnummer, dus normaal gezien gratis deelname, maar op vraag van de mod in dit forum geplaatst

Zie handleiding:
Bv je moet iets per post opsturen (postzegel betalen), of je moet ergens toegang betalen voor je kan deelnemen (ticket betalen), of een product/dienst aankopen om kans te maken (aankoop doen), enz

Eerlijk gezegd, ik begrijp het niet goed. Een sms versturen zit toch altijd in je gsm-abonnement inbegrepen? Het is toch niet meer zoals 20 jaar geleden dat je per sms moet betalen?

Het is geen betaalnummer, zoals bij sommige magazines, waar je bij een deelname betaalt voor de sms en dan achteraf nog 3 sms'en ontvangt ivm je deelname die je ook moet betalen.

Ik wou dit gewoon vermelden, omdat ik het al eens heb meegemaakt dat de ene mod mijn bericht verwijderd om een bepaalde reden en ik dan mijn post aanpas aan de opmerking, waarna hij vervolgens door een andere mod terug verwijderd wordt omdat die een andere mening is toegedaan. Het was niet mijn bedoeling kritiek te geven. Als jullie vinden dat dit betalend is, zal ik zo'n posts voortaan bij de betaalwedstrijden posten.

bloemeke
Moderator

Bericht door bloemeke »

elisa schreef: zo 18 jan 2026, 11:55
bloemeke schreef: za 17 jan 2026, 18:22

Zie handleiding:

Eerlijk gezegd, ik begrijp het niet goed. Een sms versturen zit toch altijd in je gsm-abonnement inbegrepen?
Zelfs al zitten er duizend sms'en in je gsm abonnement, je abonnement is toch niet gratis?

elisa
Deelnemer

Bericht door elisa »

bloemeke schreef: zo 18 jan 2026, 13:44 Zelfs al zitten er duizend sms'en in je gsm abonnement, je abonnement is toch niet gratis?
Nee, maar dan zijn eigenlijk alle wedstrijden hier betalend, want een internetabonnement en computer zijn ook niet gratis. Ik wist niet dat "betalend" zo ver ging dat het bezit van een gsm met abonnement ook als betalend wordt beschouwd. Ik dacht dat een betalende wedstrijd er eentje was waar je extra kosten moet maken en niet iets gebruiken dat iedereen sowieso al heeft (zoals bv. een sms-wedstrijd van vele tijdschriften waar je 1 euro per sms moet betalen, een postzegel gebruiken,... ). Maar goed, ik noteer het voor de toekomst.

bloemeke
Moderator

Bericht door bloemeke »

Einde discussie voor mij en de andere mods. Wedstrijden waarbij je een sms moet sturen is een betaalwedstrijd

Amen en uit

Plaats reactie