Natural Self - Verwenarrangement bij Botanic Sanctuary Antwerp (afhalen) (13/10)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
fcbkever
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 52 (#99)

Natural Self - Verwenarrangement bij Botanic Sanctuary Antwerp (afhalen) (13/10)

Bericht door fcbkever »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Ontsnap aan de hectiek van het dagelijks leven op één van de meest unieke plaatsen van België: Botanic Sanctuary Antwerp.
Laat je verwennen met een op maat gemaakte, holistische behandeling of kom tot rust in tijdens een luxe spa moment. Voor een ontspannende dag die helemaal in teken van jou staat.

Maak kans op een exclusief verwenarrangement ter waarde van €270.
De winnaar wordt via mail gecontacteerd binnen 5 dagen volgend op 14 oktober.
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
13/10 om 23:59

Adres:
Leopoldstraat 26
2000 Antwerpen
Laatst gewijzigd door fcbkever op wo 09 okt 2024, 18:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Geluk hangt af van wat je kan geven, niet van wat je kan krijgen

Zjef
Site Admin

Re: Herself - Verwenarrangement (afhalen) (13/10)

Bericht door Zjef »

fcbkever schreef: wo 09 okt 2024, 16:22 Uitleg/prijs:
Ontsnap aan de hectiek van het dagelijks leven op één van de meest unieke plaatsen van België: Botanic Sanctuary Antwerp.
Laat je verwennen met een op maat gemaakte, holistische behandeling of kom tot rust in tijdens een luxe spa moment. Voor een ontspannende dag die helemaal in teken van jou staat.
Vakje prijs is toch echt wel groot genoeg om wat vollediger te zijn en meer dan enkel en alleen "verwenarrangement" te zetten he.
Niet iedereen klikt alle wedstrijden open om dat soort info te ontdekken.

coc/#wedstrijd-prijs

Overigens toen ik deze wedstrijd eerder verwijderde met melding dat een website adres niet hetzelfde is als een organisatornaam, was dat omdat je deze als naturalself gepost had. Dan bedoelde ik echt gewoon dat een website adres naturalself.eu geen organisatornaam is, en niet dat je een naam moet gaan zoeken ergens in de algemene voorwaarden waar niemand van gehoord heeft. Dus Natural Self was voldoende, want dat is gewoon de naam van die website en webshop.

fcbkever
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 52 (#99)

Bericht door fcbkever »

Zjef schreef: wo 09 okt 2024, 17:06
fcbkever schreef: wo 09 okt 2024, 16:22 Uitleg/prijs:
Vakje prijs is toch echt wel groot genoeg om wat vollediger te zijn en meer dan enkel en alleen "verwenarrangement" te zetten he.
Niet iedereen klikt alle wedstrijden open om dat soort info te ontdekken.

coc/#wedstrijd-prijs

Overigens toen ik deze wedstrijd eerder verwijderde met melding dat een website adres niet hetzelfde is als een organisatornaam, was dat omdat je deze als naturalself gepost had. Dan bedoelde ik echt gewoon dat een website adres naturalself.eu geen organisatornaam is, en niet dat je een naam moet gaan zoeken ergens in de algemene voorwaarden waar niemand van gehoord heeft. Dus Natural Self was voldoende, want dat is gewoon de naam van die website en webshop.
Heb prijs aangepast, hopelijk is dit wel voldoende info.

En rond de organisator naam, ik heb deze gevonden op hun site bij bedrijfsinfo.
Maatschappelijke zetel:
Herself nv
Atealaan 34A
2200 Herentals
België
En dacht dat je dit dus bedoelde toen je hem verwijderende dat deze naam dient gebruikt te worden? Pas ik hem aan of laat ik hem staan.
Geluk hangt af van wat je kan geven, niet van wat je kan krijgen

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

fcbkever schreef: wo 09 okt 2024, 17:43 Heb prijs aangepast, hopelijk is dit wel voldoende info.

En rond de organisator naam, ik heb deze gevonden op hun site bij bedrijfsinfo.
Maatschappelijke zetel:
Herself nv
Atealaan 34A
2200 Herentals
België
En dacht dat je dit dus bedoelde toen je hem verwijderende dat deze naam dient gebruikt te worden? Pas ik hem aan of laat ik hem staan.
Lees wat ik hierboven al geschreven heb....

Plaats reactie