Week van de Belgische mode - Vakantiecheque ter waarde van 140 euro (12-19/10) (19/10)
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 59 (#65)
Week van de Belgische mode - Vakantiecheque ter waarde van 140 euro (12-19/10) (19/10)
WIN WIN WIN!
De website www.vlaanderenvakantieland.be zit boordevol inspiratie voor een vakantie in Vlaanderen.
Je vindt er alle logies in Vlaanderen op één plaats terug: verborgen pareltjes, culturele hoogtepunten, natuurgebieden, en culinaire ervaringen.
Je ontdekt er allerlei locaties, van pittoreske dorpjes tot grote steden, en je kan kennismaken met lokale tradities en attracties.
Maak kans op een vakantiecheque ter waarde van 140 euro.
Zo ontdek jij binnenkort misschien wel één van de vele gastvrije logies die Vlaanderen Vakantieland rijk is!
Hiervan zit er altijd eentje als gegoten. Een cadeau waar je dus letterlijk van kan gaan dromen!
De winnaars worden na afloop van de WVDBM op deze pagina bekend gemaakt.
Succes!
Einddatum:
19/10 om 23:59
Laatst gewijzigd door Jasjokko op do 10 okt 2024, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- Zjef
- Site Admin
Re: Week van de Belgische mode - Vakantiecheque ter waarde van 140 euro (WVDBM 12-19/10) (tot?)
3de poging.Jasjokko schreef: do 10 okt 2024, 14:32 De winnaars worden na afloop van de WVDBM op deze pagina bekend gemaakt.
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 59 (#65)
Re: Week van de Belgische mode - Vakantiecheque ter waarde van 140 euro (WVDBM 12-19/10) (tot?)
Sorry, maar ik begrijp de opmerking ivm de datum dus echt niet..met alle goede wil van de wereld.
Ik had de datum aangepast naar 2024 en heb hem dan aangepast zonder jaartal.
Kan ik graag de verduidelijk krijgen want ik zie het echt niet... alvast dank !
- Zjef
- Site Admin
Echt, ffs, hoe moeilijk is het om een handleiding een keer door te nemen!!!!! Je moet hem zelfs niet volledig lezen, enkel het stukje over datum in dit geval. Moeten we nu echt voor elke scheet je vinger op het juiste stukje in die handleiding leggen, en het dan ook nog een keer uitleggen!?Jasjokko schreef: do 10 okt 2024, 14:37 Sorry, maar ik begrijp de opmerking ivm de datum dus echt niet..met alle goede wil van de wereld.
coc/#wedstrijd-einde-onduidelijk

Vanaf nu vraag ik het niet meer, reageer ik niet meer, ik verwijder het wel gewoon. Als je niet wil lezen, dan lees je niet, maar kom dan ook niet klagen dat het verwijderd wordt.
- bloemeke
- Moderator