Sana Animam - 2x Luxe massage aan huis voor single en koppel (regio Berlaar) (11/02)
-
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 82 (#55)
Sana Animam - 2x Luxe massage aan huis voor single en koppel (regio Berlaar) (11/02)
Valentijn draait om liefde, maar dat betekent niet alleen koppels! Daarom geven we niet één, maar TWEE luxe massages aan huis weg!
Voor koppels: Win een Duo-massage aan huis (1u) t.w.v. €150
Voor singles: Omdat self-love ook telt! Win een 1u durende ontspanningsmassage aan huis t.w.v. €70!
Deelnemen kan tot 12 februari
Winnaars worden bekendgemaakt op 13 februari.
(gezien het aan huis is: ze is van Berlaar maar er staat geen regio of max. aantal km aangegeven, ook niet op hun site. Dus ik veronderstel dan dat iedereen kan deelnemen)
Einddatum:
11/02 om 23:59
Laatst gewijzigd door eva1995 op do 06 feb 2025, 13:55, 2 keer totaal gewijzigd.
- grietje
- Moderator
-
- Opwarmer
Re: Sana Animam - 2x Luxe massage aan huis (single en koppel) (12/02)
Heb je gelezen wat ik bij de toelichting heb gezet? : (gezien het aan huis is: ze is van Berlaar maar er staat geen regio of max. aantal km aangegeven, ook niet op hun site. Dus ik veronderstel dan dat iedereen kan deelnemen)
ik kan er wel regio Berlaar bijzetten, maar het is niet gezegd dat de wedstrijd zich beperkt tot mensen van die regio, en volgens de handleiding moet het er dus niet bij...
- bloemeke
- Moderator
Re: Sana Animam - 2x Luxe massage aan huis (single en koppel) (12/02)
juiste einddatum aanvinken coc/#wedstrijd-einde-datumµ
Als een mod vraagt om de doelgroep toe te voegen, dan doe je dat (zo niet word je wedstrijd verwijderd)
-
- Opwarmer
Re: Sana Animam - 2x Luxe massage aan huis voor single en koppel (regio Berlaar) (11/02)
ik heb het aangepast, maar ik raad jullie dan toch aan om ook in de handleiding dit te verduidelijken, dat er bij diensten aan huis STEEDS een regio moet worden vermeld ook al staat dit niet zo in de omschrijving van de wedstrijd.
In de handleiding staat enkel het volgende : "Vink dit ook aan als een prijs enkel binnen een bepaalde regio geleverd wordt (bv ontbijt aan huis etc)."
In deze wedstrijd is er sprake van massage aan huis, maar staat nergens strikt een regio gespecificeerd. Sommige diensten aan huis worden over gans Vlaanderen geleverd, en de doelgroep 'regio Berlaar' is hier dus een aanname.
Is maar een tip
In de handleiding staat enkel het volgende : "Vink dit ook aan als een prijs enkel binnen een bepaalde regio geleverd wordt (bv ontbijt aan huis etc)."
In deze wedstrijd is er sprake van massage aan huis, maar staat nergens strikt een regio gespecificeerd. Sommige diensten aan huis worden over gans Vlaanderen geleverd, en de doelgroep 'regio Berlaar' is hier dus een aanname.
Is maar een tip
- grietje
- Moderator
Re: Sana Animam - 2x Luxe massage aan huis voor single en koppel (regio Berlaar) (11/02)
Logisch nadenken. + gans Vlaanderen… wedstrijden in binnenlandse is niet enkel Vlaanderen.eva1995 schreef: do 06 feb 2025, 13:59 ik heb het aangepast, maar ik raad jullie dan toch aan om ook in de handleiding dit te verduidelijken, dat er bij diensten aan huis STEEDS een regio moet worden vermeld ook al staat dit niet zo in de omschrijving van de wedstrijd.
Is maar een tip