Gebruik van links in het vak uitleg/prijs is niet toegelaten.
Moderator: Zjef
- ikkie
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 38 (#92)
Gebruik van links in het vak uitleg/prijs is niet toegelaten.
ik wil een wedstrijd posten, met slechts één link en die plaats ik mooi in het vak "link" maar ik krijg steeds deze foutmelding: Gebruik van links in het vak uitleg/prijs is niet toegelaten. 

Goed zot
- bloemeke
- Moderator
Re: Gebruik van links in het vak uitleg/prijs is niet toegelaten.
Lees eens de handleiding
coc/#wedstrijd-link
en
coc/#wedstrijd-uitleg
Er is een duidelijk verschil tussen de 2 vakjes.
Vakje met link naar de wedstrijd
Vakje met info over de wedstrijd en prijs.
coc/#wedstrijd-link
en
coc/#wedstrijd-uitleg
Er is een duidelijk verschil tussen de 2 vakjes.
Vakje met link naar de wedstrijd
Vakje met info over de wedstrijd en prijs.
- ikkie
- Deelnemer
Dat weet ik, Bloemeke, daarom dat ik niet weet vanwaar de foutmelding komt: ik post immers geen link, in geen enkel vak, tenzij in het vak "link".
Dat is ook mijn vraag: waarom krijg ik die foutmelding als ik duidelijk geen link post in het vak uitleg/prijs?
Dat is ook mijn vraag: waarom krijg ik die foutmelding als ik duidelijk geen link post in het vak uitleg/prijs?
Goed zot
- bloemeke
- Moderator
Geef dan tenminste door over welke wedstrijd het gaat.ikkie schreef: wo 09 jul 2025, 21:50 Dat weet ik, Bloemeke, daarom dat ik niet weet vanwaar de foutmelding komt: ik post immers geen link, in geen enkel vak, tenzij in het vak "link".
Zonder verdere info kunnen we dit niet nakijken
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 96 (#30)
Soms is het al voldoende om de naam van de website te vermelden om die foutmelding te krijgen bv. HLN.be zonder dat het effectief om een link gaat.ikkie schreef: wo 09 jul 2025, 21:50 Dat weet ik, Bloemeke, daarom dat ik niet weet vanwaar de foutmelding komt: ik post immers geen link, in geen enkel vak, tenzij in het vak "link".
- ikkie
- Deelnemer
Gocar maar 't is intussen al weer gepost door iemand anders.bloemeke schreef: wo 09 jul 2025, 21:57Geef dan tenminste door over welke wedstrijd het gaat.ikkie schreef: wo 09 jul 2025, 21:50 Dat weet ik, Bloemeke, daarom dat ik niet weet vanwaar de foutmelding komt: ik post immers geen link, in geen enkel vak, tenzij in het vak "link".
Zonder verdere info kunnen we dit niet nakijken
Goed zot